פרגולות לבית – יתרונות

יש לכם גינה או מרפסת? בא לכם להשמיש אותה בכל ימות וליהנות ממנה גם בימי בקיץ החמים וגם בימי החורף הסוערים? יש לנו את הפתרון בשבילכם.

הפרגולה היא הפיתרון הטוב ביותר בכדי להנות משטח הגינה או שטח המרפסת בכל ימות השנה.

בימי הקיץ החמים – הפרגולה מסננת קרינה ומפחיתה חום. ובימי החורף היא מגנה עלנו מפני הגשם על ידי כך שהיא אטומה לחלוטין ממים.

אז למה דווקא פרגולה מבית אלום חיפה?

בימי הקיץ החמים הפרגולה החשמלית מפחיתה חום בצורה מאד משמעותית מכיוון שהיא עשויה שלוש שכבות של  P.V.C עם שיכבת פחם באמצע ולכן גם כשחם מאד מתחתיה אנחנו מרגישים את הנעימות, בימים נעימים אתם יכולים לפתוח את הפרגולה וליהנות מהאוויר הנעים ומהשמים הכחולים ובימי הגשם אתם נהנים מהגנה מלאה מפני חדירת מים.

את הפרגולה החשמלית ניתן להתקין בעזרת רגלים עם מערכת מרזב מים (מה שיתן לכם אפשרות גם לסגור אותה מסביב עם מסכי הצללה מבית אלום חיפה וליצור חדר), או בעזרת מוט נירוסטה ללא רגלים. ניתן להוסיף לפרגולה גם תאורת לד מושלמת עם דימר שיאפשר לכם לשלוט על חוזק התיאורה.

הפעלת הפרגולה הינה קלה ופשוטה על ידי שלט חשמלי עם מנוע SOMFY

רוצים מידע נוסף ויעוץ מקצועי מבעלי מקצוע מובילים בתחום?

אנחנו מזמינים אתכם לבוא ולבקר אותנו במתחם ההצללה שלנו: 250 מטר של אולם התצוגה שבמפעלנו – ברחוב חלוצי התעשייה 67 מפרץ חיפה. במתחם תוכלו לראות את המוצרים מקרוב, לקבל מידע ממומחי ההצללה שלנו ולהתרשם מהמגוון הגדול.

לתיאום פגישה עם מומחי ההצללה של אלום חיפה לחצו כאן.

×
×

עגלת קניות

מוצרי ההצללה המתקדמים בישראל

לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד
השאירו פרטים