סגירת מרפסת עם פרגולה

סגירת מרפסת עם פרגולה

מזל טוב על רכישת דירה עם מרפסת ובשעה טובה על סיום בניית תוספת של מרפסת לדירתכם

עכשיו אתם מעוניינים לשבת לכם בנחת במרפסת לשתות את הכוס הקפה, לארח במרפסת, להרשות לילדים לשחק בה ולנצל אותה בכל ימות השנה.

אבל ישנם ימים בשנה שהשמש מסנוורת או יורד גשם בחוץ ואתם לא יודעים מה לעשות.

כל כך חיכיתם ליהנות מהמרפסת וישנם ימים שלא מאפשרים לניצול מלא של המרפסת בגלל מזג האוויר.

אנחנו באלום חיפה מציעים לכם פיתרון מעולה – סגירת מרפסת ע"י פרגולה חשמלית.

אצלנו תוכלו למצוא את הפרגולה החשמלית המתקדמת ביותר, החדשנית ביותר והנוחה ביותר לתפעול שנפתחת ונסגרת על- ידי מנוע חשמלי שפועל ע"י לחיצת כפתור בשלט.

גג הפרגולה עשוי משלוש שכבות P.V.C . הפרגולה החשמלית עשויה מפרופילי אלומיניום ונירוסטה העמידים מפני קורוזיה, ניתן להתקין את הפרגולה ולהוסיף גם תאורת לד עם דימר.

בחודשי הקיץ החמים הפרגולה מאוד שימושית היא מסננת את חדירת קרני השמש למרפסת שלכם ומפחיתה חום ברמה גבוה ובכך אתם יכולים ליהנות מהימים החמים  ולשבת בכיף במרפסת מבלי להזיע או להסתנוור מקרני השמש.

בחודשי החורף הקרים והגשומים הפרגולה מספקת הגנה מלאה מפני חדירת מים ובכך מגנה על  המרפסת ומונעת מרצפת המרפסת להיות רטובה.

ע"י התקנת הפרגולה במרפסת פתוחה אנו מנצלים את המרפסת גם בימי הקיץ החמים ומפחיתים חום ברמה גבוהה, וגם בימי גשם ומגנים על המרפסת מפני חדירת מים.

את הפרגולה החשמלית ניתן להתקין בעזרת רגליים עם מערכת מרזב מים או בעזרת מוט נירוסטה ללא רגליים כלל.

הפרגולה עמידה איתנה ברוחות חזקים מאוד.

ניתן לקבל אותה על פי המידות המדויקות של המרפסת בפתיחה מקסימלית של הפרגולה היא עד כ- 15 מטר רוחב ו- 10 מטרים יציאה.

על מנת להתרשם מהפרגולה אתם מוזמנים להגיע אלינו לאולם תצוגה לראות ולהכיר יותר טוב את המוצר שניקרא פרגולה חשמלית מבית אלום חיפה.

אנו מזמינים אתכם ל 250 מטר של אולם תצוגה מרהיב להכרת המוצר ומוצרים נוספים כגון: סוככי זרועות, מסכי הצללה, גגוני כניסה לבית ועוד.

×
×

עגלת קניות

מוצרי ההצללה המתקדמים בישראל

לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד
השאירו פרטים