סגירת חורף למרפסת

סגירת מרפסת לחורף

איזה כיף זה בית עם מרפסת אשר אפשר לצאת אליה ולארח, מרפסת שהילדים יכולים לשחק בה ואפילו לשים בה בריכה. סגירת מרפסות לחורף מאפשרת יתרונות רבים וביניהם:

  • הגנה מפני גשמים, רוחות וקור: סגירת חורף אטומה מרבית למים ולרוחות ומאפשרת לכם ליהנות מהמרפסת גם בימי גשם.
  • חימום: ניתן להתקין גופי חימום בתוך החלל הסגור, דבר אשר יאפשר לכם ליהנות מתחושת חמימות נעימה גם בחורף.
  • הרחבת שטח הבית: סגירת חורף מוסיפה לכם חדר נוסף בבית אשר בו ניתן להשתמש למגוון מטרות, כמו אירוח, מנוחה או עבודה.
  • נוחות: פתיחה וסגירה קלה, ידנית או חשמלית ללא צורך במאמץ פיזי.
  • עיצוב: סגירות חורף זמינות במגוון עיצובים וחומרים כך שתוכלו לבחור את הפתרון המתאים ביותר לטעם ולסגנון שלכם.

 

סוגי סגירות חורף למרפסת

ישנם כל מיני סוגי סגירה למרפסות, להלן מספר דוגמאות:

  • סגירת זכוכית: פתרון יוקרתי המאפשר כניסת אור טבעי ונוף פתוח.
  • סגירת יריעות: פתרון חסכוני יותר, זמין במגוון צבעים וחומרים.
  • סגירת רשת: פתרון אידיאלי לאזורים עם יתושים שמאפשר זרימת אוויר צלולה.

ישנם מרפסות שיש להם תקרה שהיא למעשה המרפסת של השכנים, וישנם מרפסות פתוחות בבתים מדורגים. כדאי לנצל את המרפסת בכל ימי השנה במיוחד בימי החורף כי כאשר עונת החורף מגיעה אלינו היא מביאה איתה את הגשמים והרוחות, ולכן זה כבר נהיה לא נעים לצאת לשבת במרפסת.

סגירות מרפסת הינה פתרון מושלם לניצול באופן מקסימלי של המרפסת שלנו, ולכן אנו באלום חיפה מציעים פתרון מושלם לכל מצב. אם המרפסת פתוחה אפשר לסגור אותה ע"י פרגולה חשמלית מבית אלום חיפה. הפרגולה החשמלית עשויה מפרופילי אלומיניום ונירוסטה אשר עמידים בפני קורוזיה. הפרגולה ניתנת להתקנה בעזרת רגליים או בעזרת מוט נירוסטה ללא רגליים.

ניתן לבצע סגירת מרפסת חורף לפרגולה עם מסכי הצללה מבית אלום חיפה. אם בביתך ישנה מרפסת סגורה עם גג מלמעלה יש באפשרותך לסגור את הגינה / מרפסת ע"י מסך הצללה ולהיות מוכן לעונת החורף בראש שקט.

 

מה זה מסך הצללה?

מסך הצללה הינו מסך שמקיף את הפרגולה ומונע מרבית מהגשם להיכנס לחלל שלך, ויוצר אווירה נעימה, פרטית ואינטימית. בימי השמש מסך ההצללה מפחית חום ברמה משמעותית ולא נותן לקרני השמש לחדור פנימה. באפשרותך לבחור מסך הצללה שמונע בצורה ידנית או חשמלית. ישנם מסכי ההצללה עם מסגרת אלומיניום וקסטה סגורה עם מגוון בדים אטומים או רשת לבחירה. בין מגוון הדגמים שיש לנו ניתן גם לבחור ב- P.V.C או בדגם ZIP הידוע והאהוב.

 

כמה עולה סגירת מרפסת?

עלות סגירת מרפסת משתנה בהתאם לסוג הסגירה שתבחרו ולשטח של המרפסת שלכם. ניתן לקבל הצעת מחיר מסודרת באמצעות פנייה לצוות המומחים שלנו.

 

סגירת חורף למרפסת זה אלום חיפה

חברת אלום חיפה חודדה בע"מ נוסדה בשנת 1979 והינה עסק משפחתי המונה שני אחים- דור שני לעוסקים בענף האלומיניום וההצללה. אלום חיפה מאוישת ע"י צוות עובדים ותיק ומיומן אשר מספק שירות מהיר ללקוחות .

אתם מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה שלנו ולהתרשם מהפרגולות החשמליות וממסכי הצללה, לבחור מתוך מגוון פתרונות הצללה איכותיים וייחודיים שיש ברשותנו.

מעוניינים בסגירת חורף למרפסת? צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 077-2319216 ונשמח לתת לכם שירות.